Re: alternatywa dla g400?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 11:20:51 MET

Użytkownik Boo <boop_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94jf5o$rsq$1_at_news.tpi.pl...
> taki to dual head jak z koziej dupy traba
są modele z dwoma wyjściami na monitor
( drugi moze mieć max 800x600 - chyba ?? )
i modele z TV-Out (S-Video - VHS) - tu też możliwy jest TwinView - na
monitor idzie drugi pulpit (podobnie jak w opcji 1 max 800x600)

oprócz tego kopia pulpitu z monitora 1 (dotyczy opcji 1 i 2)

tylko jakość nie wiem jaka (nie mam jeszcze porządnego Telewizora !!! na
razie robiłem to tak że wyjście TV-Out wpinałem w VHS-In na karcie TV -
wszystko działało bez zarzutu !!! na sterach 6.31 NVidia Detonator