Re: intel i motorola razem

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 10:34:44 MET

Użytkownik trashcan man <trash_at_military.milnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrn96ots7.5e1.trash_at_uop.gov.pl...
[...]
> jeszcze elf, chyba na wszystko poza windows ;->

[...]
> tak samo.

  Czyli też się nie da 8-) Do uruchomienia na różnych procesorach
potrzeba takiego samego formatu i ignorowania typu procesora...

    Paweł Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl