Re: przeszukiwanie zasobów internetu

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 09:38:32 MET

Arek Staron napisal(a):
[...]
: Bodaj na letko ponad 5 tysiącach, czad co ? . Ja też nie bardzo umiem sobie to
: wyobrazić ...

A ja czytałem, że ok 3 tysiące, choć nie zmienia to faktu, że to
sporo. Ciekawe ile kosztuje utrzymanie i obsługa tych wszystkich
maszynek.

No i z czego oni żyją, skoro bannerków tam w zasadzie nie ma ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... When you're talkin to yourself and nobody's home