Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 09:33:06 MET

On Mon, 22 Jan 2001 15:46:14 +0100, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>Dnia Mon, 22 Jan 2001 12:18:42 +0100, w artykule
><fj5o6t4na11siog77skml764hf3hslv3cf_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>

>Każdy kto ma to ochotę.

>To ma być rewelacja?

Czy ja powiedzialem, ze to rewelacja? Zauwazylem po prostu taka
mozliwosc, ktora jest calkiem wygodna.

> Każdy program to robi (GetRight, Regedit).

Getright do ostatniej wersji ktora uzywalem (4.3) nie dodawal zadnych
swich opcji w menu kontekstowym Explorera. A Regedit na pewno tego nie
robi, bo sluzy zupelnie innym celom ;-)

>GetRight >bodajże nawet zastępuje oryginalną opcję Save.

Nie zastepuje tylko przechwutuje uzycie tej opcji, jesli przy probie
zapisu pliku anulujesz to, pewnie wtedy Eksplorer zacznie scigac plik.

>FlashGet:
>- nie pamięta ostatniego katalogu, do którego odbyło się ściąganie,

A czy musi tak robic tylko dlatego, ze GR tak robi? We FG zastosowane
sa po prostu calkiem inne rozwiazania i nigdzie w instrukcji nie jest
napisane, ze tak powinno byc.

>- ma kłopoty z połączeniem, jeśli w Site Explorer podano nr IP cyfrowo
>(może przypadek)

Bzdura. To na pewno przypadek.

>- nie podaje średniego transferu

Jesli sciagasz 5 plikow jednoczesnie to transfer podawany w prawym
dolnym rogu okno, jakim jest transferem? Co prawda nie czytalem
dokumentacji, ale najprawdopodobniej jest srednim transferem
wszystkich plikow.

>- nie wznawia automatycznie ściągania po restarcie Windowsa

Narzedzia/Opcje/Ogolne/Rozpocznij sciaganie zaraz po uruchomieniu

>- (należy pogrzebać w menu i ręcznie wstawić ikonę do AutoStartu).

Czy naprawde jest tak trudno jednorazowo utworzyc skrot w autostarcie
do FG? Czy u Ciebie kazdy program, ktory instalujesz na swoim
komputerze dodaje sie do autostaru, nawet taki z ktrego korzystasz raz
na 2 tygdnie (bo wlasnie z taka czestotliwoscia korzystam z FG w domu,
wiec po co mam mi spowalniac start windy i zabierac cenna pamiec).

>- brakuje gdzieniegdzie jednostek i drobne błędy w polskiej wersji
>językowej.

O bledy w polskiej wersji jezykowej mozesz jedynie obciazac autora
tlumaczenia, a nie autora programu. Jezeli wybierzesz Pomoc/O
programie zauwazysz, ze niektre tlumaczenia jezykowe sa do wersji 0.90
mimo, ze program jest w wersji 0.92, wiec to chyba wszystko wyjasnia,
ze cos ......

Podsumowujac zauwaz, ze program jest dopiero w wersji 0.92 czyli nie
jest to jeszcze skonczony produkt, a i tak moim zdaniem przewyzsza GR.
Przynioslem sie na FG po niemal 2 letnim okresie uzywania GR.

Pozdrawiam