Re: Windows Me - watpliwosci....

Autor: pAndy (aspolpie_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 09:03:14 MET

Ja tez zainstalowalem WinME i tak stabilnego systemu jeszcze nie mialem,
ktory poradzil by sobie z tym wszystkim co mam, a jest tego troche. 2 dyski,
DVD+dekoder+pilot, CDRW, FAXMODEM, karte SCSI, SB, riva TNT2.
Problemy moga wynikac z tego, ze ME nie chce instalowac starszych
sterownikow niz juz ma, a nie zawsze nowe sa lepsze, ale oczywiscie do
wszystkiego mozna go zmusic. Oczywiscie jesli ktos ma plyte na VIA to
potrzebny jest viapack w wersji co najmniej 2.24.