Re: HP 690C zlom... a moze nie?

Autor: WIBI (wakizashi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 05:01:04 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" wrote:

> Ja, jak widzę 3888 to było oznaką dla mnie, że:
> 1) Należy wyczyścić kliszę z podziałką;
> 2) Nasmarować czymś rzadkim wałek-prowadnicę wózka głowicy
> (z tego co pamiętam ten błąd wskazuje na niezgodność nastawy silnika
> przesuwu z odczytaną podziałką...)

Nie wnikam co to 3888 znaczy, mam na dziś to samo
i drukuje bez większych uwag.
Te 3888 mam praktycznie od min. 2 lat - wcześniej nie sprawdziłem
 a drukarka w owym czasie była czyszczona w serwisie.????
Poważniejszym problemem były dawno strzelone skrzydełka z odbiornika kartek.
Ale i bez tego można sobie radzić i sporo drukować.
Do kompletnego padu podajnika papieru będzie działać.
Nic nie jest wieczne.
Pozdrawiam
                   WIBI

wakizashi_at_poczta.onet.pl