Re: Dysk - obroty

Autor: Mariusz Jankowicz (mariusz_at_entropia.com.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 23:34:19 MET

> Ja sprawdzalem, ale nie znalazlem tam nic
> ciekawego.

Poza tym te wszystkie programiki zmniejszaja chyba tylko gwaltownosc ruchów
glowicy - prze to pracuje ona ciszej, ale ja ma Quantuma (cichego) i halas
od glowicy jest maly, poza tym specyfika pracy jest taka ze glowica "chodzi"
po malu (powolny odczyt dlugich plików) ewiec nie o to mi chodzi. Ja
chcialem zredukowac "bzyk" silników/talerzy.