pytanie o karte sat-digital

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 23:20:09 MET

Czesc

Do karty tej podlacza sie bezposrednio konwerter z anteny
satelitarnej bez posrednictwa tunera i mozna ogladac programy
cyfrowe na kompie
Chodzi mi o to, czy istnieja jakies programy do dekodowania
tych cyfrowych programów. Spotkal sie ktos z takim softem?
Jesli tak, to podajcie jakies sprawdzone URL-e, plz.

Sprawa jest dla mnie pilna , bo tylko w tym tygodniu moge ja miec za
rownowartosc 250 DM (normalna cena to 600 DM), dlatego o ew.
odpowiedzi prosze na priv.

Pozdr

Bartek