Re: Co wybrać - naprawdę nikt nie wie

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 22:51:21 MET

Czesc!
Użytkownik "MARCiN" <marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##> napisał w wiadomości

> Mam zamiar sobie kupić nowy procek i oczywiście płytę mój wybór padł na
> Celerona 633 i Durna 650. Który procek kupić ?
wiem, wiem, Duron jest lepszy Intela pieprzy...., ale jesli naprawde nie
chcesz miec _zadnych_ problemow to wez Celerona (boxowy 633 spokojnie idzie
na 950 MHz)

> Z płyt moge wybrać :
> do durona
> i do celerona:
> BX CLAYTON FCPGA U33
> BX ABIT BX133 RAID UDMA100
^^^^^^oczywiscie, ze ta plyta, jest super, sam mam...

> Wiem że z płyt do celerona w/w płyty bije Abit ale czy oprucz niej czy
maja
> szansę procompy i Calyton.
nie maja zadnych szans!

> I ostanie moje pytanie czy na plycie od durona bede mógł potem
zainstalować
> athlona? Dziękuję za odpowiedźi
oczywiscie, ze tak, a na abicie tez mozna montowac PIII narazie do 1GB

Rafal
ps. prosze MGB pisz w odpowiedzi obiektywnie!