Re: Drivers POMOCY PILNE!!!!!

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 19:03:06 MET

> no wiec tak.....
> bylem i sprawdzalem.
> zadne z tych sterownikow nie sa do tego modelu!:(
Jak to nie?????????
na ukladzie Rockwell jest EMS Acorp wiem bo mam i pod w2k nawet teraz
siedze.
> sciagnowlem wszytkie i testowalem wszystkie!!!!
Co masz z modem? KONKRETNIE MODEL.
> zade z nich nie dzialaja!!!!!
> to tyle.
A jezeli juz cos ci nie dziala to sproboj sterowniki Rockwella , trzeba
myslec, masz cos po miedzy uszami to z tego skorzystaj a nie tylko na grupie
najlatwiej zapytac. Nie wiem czy zauwazyles ale dziennie na ta grupe trafia
ponad 500postow i wiekszosc z tego to gowno warte bzdety. Do takich zaliczam
takze moje odpowiedzi na twoje durne pytania. Jeszcze rok temu mozna bylo
tutaj spotkac ludzi ktorzy sie naprawde na czym znali a dzis tylko "lamy"
same siedza bo non stop te same pytania, jaka nagrywarka, jak podkrecic
celka, jaka plyta za xxx, po gowno ja tu siedzie, nie wiem. Przepraszam ze
akurat na ciebie sie teraz wyzywam ale szlag mnie juz trafia. Widac trzeba z
tej grupy odejsc i to szybko.

--
             The EaGle
The Legion of Voyagers