Re: Dysk - obroty

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 18:34:22 MET

> do ibm jest program ibmftools.exe ktory zalatwia sprawę,
> mianowicie włącza acoustic management, zmniejsza czas dostepu,
> ale można regulować stosunek prędkości do komfortu pracy.
>
> do fujitsu tez jest taka aplikacja, ale jej nie sprawdzalem

Przyznaję, że nie wiedziałem o tym, iż niektóre nowe dyski we współpracy ze
specjalnymi programami umożliwiają takie "manewry". Moja druga odpowiedź
dotyczyła jednak propozycji samodzielnej modyfikacji konstrukcji dysku,
który nie jest do tego przystosowany, co - jak dalej twierdzę - jest
niemożliwe.