Re: Viper V550 + Abit

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 16:41:52 MET

Użytkownik "Mariusz Korodaj" <mk_at_dgu.pl> napisał w wiadomości
> Moze problem ze sterami??? Mam taka karte na BH-6 (Abit) i jest cool.
> Moze byc podal ersje sterow? (a w ogole to dobrze wszystko
> skonfigurowales/zainstalowaes i brak konfliktow?)

to nie problem sterownikow, ani systemu, ani konfiguracji bo testowalem na
wszystkich mozliwych kombinacjach, sprzet jest bezkonfliktowy... a jak sie
dowiedzialem to przyczyna takich zwisow moze byc uszkodzona pamiec karty...
niestety karte kupilem na aukcji, sprzedajacy twierdzi ze jest w 100%
sprawna, podobno dzialala w firmie wylacznie corelem....
...byc moze zostale nabity w butelke... no ale tak to jest z kupowaniem bez
testowania....

Rafal