Re: CloneCD

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 16:13:02 MET

> Oczywiście ;)))
>
> [...]
>

> na stonce www.cdrinfo.pl jest dokładny opis programu CloneCD
> http://www.cdrinfo.pl/cdr/soft/clonecd/clonecd.shtml
> jest tam dokładny opis co poustawiać w CloneCD aby przekopiować tą czy
inną
> aplikację/grę
> http://www.cdrinfo.pl/soft/cdr/clonedb_2000.exe
> to taka baza ze spisem ustawień dla każdego programu (no prawie każdego)

No dzieki.

cdrinfo juz dawno obadalem, opis do znudzenia czytalem, i kierujac sie nim
wypalalem te plytki :-(((
mam tez clonedb2002 (nowsza wersja) i tam Hugo... nie ma :-(((

Dzieki dzieki dzieki ze chcecie mi pomoc, ale to jeszcze nie to.
Moze jeszcze jakies inne sugestie?
Moze ktos kopiowal ta gre i zechce sie podzielic wiadomosciami?
Dodam, ze plyta zrodlowa tez jest legalna inaczej ;-) a dziala....

pzdr