Re: Zamykanie Win98 Se - stare, ale

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 15:45:09 MET

Użytkownik Mirek Gągola <mirek_at_flash.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94h91d$f2d$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Co może być, że W98Se raz zamyka się prawidłowo, a raz nie.
> Path, który miał problem rozwiązać jest zainstalowany, ale nic nie dał.

Masz karte sieciowa ????

Jak tak, to tak juz musi byc, przynajmniej mi sie nie udalo tego rozwiazac, Patch poprawil sytuacje,
ale tylko jak karta jest wylaczona wszystko chodzi jak trzeba.

--
Pozdrawiam