Re: Pentagram Diablo 56k PCI Rockwell

Autor: Kirys (cirys_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 15:32:47 MET

> " Procesor:
> - Conexant (Rockwell)"
>
> "Wymagania:
> - Komputer IBM PC lub kompatybilny
> - Procesor 486 lub lepszy
> - 8MB RAM
> - wolne gniazdo PCI
> - System Windows 95/98/NT4.0"
>
> wygląda więc na to, że jest to modem sprzętowy.
>
> z tego co się oriętuje to Rockwell robi dobre chipsety... ale nie mam
> rzadnych doświadczeń z firmą Pentagram.... dlatego prosze o
> komentarze....

Ja osobiście uważam, że Rockwell robi słąbe chipsety... mają problemy np. z
Internetią. Trzeba się dużo nagimnastykować, aby odebrał call back. W tej
chwili mam Rockwella i żeby go skonfigurować do InterNetii... to był
koszmar, ale chodzi i to całkiem nieźle.
Pentagram nie jest modemem sprzętowym.
Piszą, że min. to 486, ale nic poza internetem nie zrobisz. U kumpla na AMD
k6/2 500, niektóre gry np. Porsche unleashed zwalnia, gdy jest połączony z
siecią... gdy się rozłączy, chodzi wyśmienicie