Opera 5

Autor: Aztek (aztek_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 14:38:47 MET

Używam od niedawna Opery 5.02. Spolszczyłem ją całkowicie, tzn. menu i
kodowanie iso 8859-2. Jestem troszeczkę rozczarowany, miała być najszybsza
na ziemi, a moim skromnym zdaniem jest wolniejsza od IE 5.5.
Może to zwolnienie jest spowodowane tymi manewrami z językiem polskim.
Pojawiało się tam pewne ostrzeżenie, że może działać niepoprawnie. Jeżeli
ktoś może mi coś doradzić to czekam, nie chciałbym wracać do IE bo Opera
bardzo mi się spodobała.

Pozdrawiam
Aztek
#GG 406596