Re: skaner - problem

Autor: Nowicki Piotr (nowicki_at_optimedia.com.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 12:01:35 MET

Użytkownik <zbyszek_at_pegaz.bptnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:55d7.00000001.3a6bfe9c_at_newsgate.onet.pl...
> Mam problem ze skanerem Plustek U12B.
> Jest to niedrogi skaner 600*1200 dpi. Zachecilo mnie bogate
oprogramowanie.
> W duzych rozdzielczosciach daje zbyt duzo zielonego. Efektem jest zielony
obraz
> przy skanowaniu szarych wydrukow. Biel jest oddana prawidlowo. Mozliwe ze
> problem zwiazany jest z pozostalymi skladowymi.
> Od rozdzielczosci 300 dpi obrazy sa prawie prawidlowe pod tym wzgedem.
> Jak to wyjasnic ?
> Wymienic/naprawiac skaner ?

Te skanery (U12B) sa chyba trefne. Mam w firmie dwa: jeden skanuje z takim
kontrastem ze jedynie do OCR sie nadaje, a drugi ma chyba gestosc optyczna
0. Do tej pory uzywalem 9636T i bylo O.K.

Pozdrawiam

Piotrek