Re: Soundblaster 32 ISA p'n'p

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 11:13:05 MET

erol_at_poczta.onet.pl wrote:

> [ciach]

> dokładnie taka sama ja twoja
> karta jest 100% oryginalna (pudełko)
> w win95 chodziła bez problemu
> może zmienić jej slot na inny?
> jak masz ustawione w biosie?
>
> ja mimo wszystko podejrzewam niekumatość win98
> podobno wersja SE ma dużo lepsze drivery
>
> pozdrawiam Tomek
>
> --

Nigdy z tą kartą nie miałem problemów - Nawet na WIN 98 PL BETA !
Zawsze używałem driverów z płytki. Czasem upgrade ze strony Creative'a,
czasem driverów do SB AWE 64 ISA. Zawsze było OK !
A w BIOSie co do ISA nigdy nic nie ustawiałem.
Karta chodziła na:
Shuttle 433 - 486,
Asusue p55t2p4 - Pentium HX,
Abicie BE6.

Spróbuj driverów z płyty ! A może to problem danego slotu ISA na płycie
głównej ! Możesz też pogrzebać w BIOSie w opcjach PnP ! Sprawdź czy coś
w Windzie nie siedzi na 5 przerwaniu i w ogóle czy nie ma konfliktów .
Powodzenia !

Rafał