Problem z CDR-WINem 38a.

Autor: Marus (marus2_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 09:52:01 MET

Czesc !

Mam nagrywarke LG 8041B i nie(maly) problem z kopiowaniem CDRWinem 3.8a. Po
zmianie plyty glownej na Acorpa na chipsecie i810 z prockiem C433A
odechcialo jej sie kopiowania. Tzn. kopiuje, ale kazda skopiowana plyta ma
etykiete CD i nic z niej nie mozna odczytac. Kopiujac Easy CD-PRO wszystko
jest ok, czyli raczej nagrywara jest w porzasiu. Moze ktos z szanownych
grupowiczow podpowie mi co moze byc nie tak, ze CDRWIN nie chodzi nalezycie
? Z gory dziekuje za jakakolwiek podpowiedz.

Pozdr Mario.