Pomocy: Potrzebny Antywirus ! ! !

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 22 Jan 2001 - 09:27:26 MET

Potrzebny antywirus ale nie demo bo z nimi zawsze coś się pieprzy.
Jaj lepiej aby miał do 20 MB żeby go przesłać pocztą lub namiary skąd ściągnąć
ps
MKS w wersji demo coś wykrywa ( nie identyfikuje go jako normalnego wirusa) no i nie usuwa go.
Część progsów wogóle go niewykrywa tego wirusa.
Nie używałem Nortona Antywirus - może by się przydał?
Efekty obecności wirusa:
Jeszcze dokładnie wszystkivh nie znam, ale....
Pilki ściągnięte z internetu ściągają się z błędem, w plikach jest błąd?
Otóż nie możliwe że wszystko co się ściągnęło było zrypane więc coś je zrypało na mojim kompie !