DCS e-modem USB i Opera 5.0- pytanie

Autor: Krissey (korris_at_geen.spam.polbox.com)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 03:35:51 MET

PusteWitam czytajacych!
Testuje Opere ver. 5.0 Mam wrazenie ze pracuje o niebo
szybciej od IE. Moje pytanie nastepujace: jakie programy
(typu NetAccelerator) polecacie, aby jeszcze poprawic
prace Opery?
Czy w tej sytuacji warto przy okazji zrezygnowac z outlooka i co
wybrac w zamian?
I ostatnie pytanie: czy ktos z Was uzywa modemu firmy DCS-fax/voice, zewn.+
usb i czy warto sie nim zainteresowac, bo kosztuje nieduzo (ok. 220 pln)??

--
Krissey
http://www.thelordoftherings.org