Re: zoltrix spirit- droga krzyżowa c.d.

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 01:02:31 MET

Tbone napisał(a) w wiadomości: <94fn20$mcl$1_at_news.tpi.pl>...
>czy mogę liczyć na dalsze wsparcie ??

Witam!
Nie mam w przeglądarce początku wątku więc podłączam się do tego wątku, bo
tytuł jest mi bliski - dzisiaj wkurzył mnie Acorp 56PIM na Connexancie - to
ponoć taki Spirit z firmy Acorp.
Po prostu nie chciał się zainstalować w MEeee. W instrukcji było napisane,
że po strcie Windy zostanie wykryty i wtedy myk-myk z płyty i koniec.
I niejeden modem tak instalowałem. A ten sie nie wykrył. Poprzednio był
zainstalowany Zoltrix 33,6 na COM2.
Co mam wyciąć z dysku/rejestru aby modem został zobaczony "przy starcie".
Oczywiście poprzedni modem usunąłem z "Modemy".

Dzięki za wszelkie rady oraz gdzie mogę znaleźć początek wątku ew. archiwum.
Pozdrawiam
Feromon