bufor w nagrywarce TEAC W45E

Autor: żółwik (littleturtle_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 23:35:20 MET

Czesc
Od paru dni jestem posiadaczem ww sprzetu. Mam pytanko do grupy: w
instrukcji obslugi napedu
oraz w czasopismach informatycznych jest napisane, ze nagrywarka ma bufor 2
MB (w chipie napisali dokladnie, ze 2048
KB), natomiast program do zgrywania (uzywam Nero 5.0.2.8 OEM, ktory byl w
komplecie z nagrywarka) w oknie
wyboru napedu wyswietla mi , ze bufor wynosi 1280 KB, gdzie wiec sie
podziala reszta bufora? Czy
tak ma wlasnie byc? Moze nagrywarka gdzies go troche zabiera po drodze?
Dodam, ze sprzet dziala
bez zarzutu, bledy buffer underrun na razie mi sie nie zdarzyly.
Mam PII 400 , 128 MB RAM, Win Me, aha firmware nagrywarki 1.1B Z gory
dziekuje za informacje.
pozdrawiam
  żółwik