Re: H2O

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 17:28:00 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Dziku byl tak zapity, ze napisal cos
takiego....
: No to buduję sobie chłodzenie wodne do procka. Nie muszę, ale buduję. Pompa
: jest, przewody sa, tylko mam mały problem z wymiennikiem ciepła. Obie
: konstrukcje które do tej pory stworzyłem nie zadowalaja mnie (aluminium +
: plastik + Poxipol). Może jakies propozycje???

kup tak z 2-3 metry dosyc grubej rurki. Ustaw ja w takie "zeberka". Wpauj
tak pompke by przepompowywala przez te rurki (rurki najlepiej jakies
cienkie, bardzo cienkie) a np. jakis wentylator by te rurki owiewal. taki
pomysl :)

jako plynu stosuj albo borygo/petrygo/jakikolwiek_do_chlodnic lub
alkohol. By nie zamarzlo :)

mozna by sie tez pobawic i tj. Raffa mowil - wziac uklad zamrazalniczy -
i jakis termostat, by nei pracwal nadaremnie.

Wiecej pomyslow nei pamietam ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|