Re: Porownanie plyt glownych...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 18:02:56 MET

On Sun, 21 Jan 2001 14:53:36 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

> No właśnie nic złego nie jest, ale ludzie jakoś w to nie chcą
> wierzyć :)

Ja właśnie zaopatrzyłem się w sobotę w D700 na MSI Pro2-A, więc nie
będę się wypowiadać na temat współpracy z aplikacjami ale sądzę, że
podejście z rezerwą do Duronów i Athlonów wynika z tego, że w czasach
K6 (czy K6-2) były z nimi problemy. Mam tu na myśli przede wszystkim
optymalizowanie różnego oprogramowania (w większości gier) na pracę z
Intelami i mało wydajny chipset VIA.
Mam kolegę, który miał K6-2 i pamiętam, że musiał instalować jakieś
patche i inne poprawki aby uruchomić to, co chciał.
Sytuacja się zmieniła w momencie, gdy na rynku pojawiły się procesory
K7 i lepsze chipsety (np. KT). Sądzę jednak, że wiele osób słyszało
bądź pamięta dawne problemy z AMD i podchodzi do nich nadal z rezerwą.
Z tymi K6-x mogłem coś pokręcić, ale nie o to tu chodzi.

--
Pozdrawiam
  Bartek