Win 2000 i win me na jednym dysku.

Autor: hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 17:53:24 MET

Witam wiem , ze to juz bylo ale mimo lektory archiwum nie wiele mi sie
wyjasnilo.....

U mnie jest tak:

Miale Win ME na partycji podstawowej i aktywnej.
utwozylem druga 3 GB ukrylem 1 uaktywnilem 2 i zainstalowalem W2000
Po reinstalacji on widzi, ze jest jeszcze jakis system na innej partycji bo
pojawia sie mozliwosc wybrania systemu przy wyborze W2000 wszystko cyka ale
gdy wybiore w me to nic sie nie dzieje.... tylko kursor miga w lewym gornym
rogu.
Partycja nie jest oczywiscie ukryta ale nie jest tez aktywna, jak ja
uaktywnie (ta 1) to poprosu startuje mi me.

Jak je pogodzic????
Prosze o wszelkie wskazowki.

Pozdrawiam