Odp: Wielostrumieniowosc karty dzwiekowej

Autor: Marcin Miszczuk (mmarcin_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 15:04:56 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A6AE8C8.1EC57ACD_at_iname.com...
> Konstrukcji. Tzn. można zmusić nieprzystosowaną kartę do odtwarzania
> wielu strumieni dźwięku, ale obciąża to procesor i praktykuje się
> raczej rzadko (Windows 98 i nowsze potrafią chyba przy zastosowaniu
> sterowników WDM miksować dźwięk programowo). Większość nowych kart
> ma natomiast wbudowany mikser wielokanałowy i wtedy sterowniki to
> powinny automatycznie udostępniać.

Wobec tego nieuchronne pytanie drugie brzmi:
czy mozna zmusic do tego karte SB PCI128 pod WinNT?
dodam ze mam najnowsze sterowniki (wczoraj sciagane ze strony Creative'a)

Pozdrowienia

Marcin Miszczuk