Re: NETIA i rachunek

Autor: romek13 (romek13_at_poczta.fm)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 14:21:47 MET

Użytkownik "Squall" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jak mozna wypisac sie z netii (nie wykorzystalem wiecej niz 3 godzin)
> nie chce zeby przychodzila mi umowa... uwazam ze jset gorsza od TP (choc
> szybsza).
> Co sie stanie jesli nie bede korzytsal z Netii beda przychodzic
rachunki
> 0zl??? (gdzie je bedzie mozna zfinalizowac? ;-)
>
> --
> Squall Leonhart

Ja sie zapisałem -wykorzystałem 5 godzin-przysłali umowe-nie
odpisałem-przysłali umowe poraz drugi-odpisałem żeby skreslili mnie z
ewidencji-i zapomniałem było to 7 miesiecy temu.(Teraz mam SDI)
Jak nic nie podpiszesz śpisz spokojnie.!
pod Ciebie nikt nie moze się podpiąć bo chociaż podajesz nazwisko,adres to
usługa tak naprawde jest podpięta pod Twój nr.telefonu (calback).