Bledy na dysku

Autor: Hotman (Hotman_at_pany71.inside)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 15:01:53 MET

Witam,

    Pare tygodni temu kupilem nowy dysk twardy 30GB. Utworzylem
rozszerzona partycje dos i trzy dyski logiczne (e, f, g) - kazdy po
10GB. Oprocz niego mam stary dysk 2,5GB (c,d). Jak sprawdzam nowy dysk
scan-diskiem, to prawie zawsze pojawia sie blad - "Obszar rozruchowy
dysku zawiera wazne informacje, ktore sa nieprawidlowe lub uszkodzone.
To moze spowodowac, ze system Windows, moze blednie wskazywac miejsce na
dysku...". No i rzeczywiscie tak jest, wolne miejsce jest pokazane
blednie. Nie wiem jak pozbyc sie tego bledu, na dysku nie ma zadnych
bad-sectorow. Ciagle daje na "Usun blad", ale to nie pomaga. Blagam o
pomoc.

Pzdr. Hotman

---
http://zuzel.koti.com.pl - SpeedNet