Re: Element Peltiera

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 18:55:29 MET

na wode sa dwie rady:
1/ pianka/gabka z HDD - dokladnie dociac i zlozyc na scisk
2/ spray izolujacy - do dostania w elektronicznych podobno
polecam sposob 1 spelnia swoje zadanie.

Pradu zra kazda ilosc. szczegolnie te mocniejsze. Jak kupowac to 72W
conajmniej. Lepiej zasilac je z innego zasilacza - np. 200 - 250 W powinno
wystarczyc na ok 4 Pelt.

Temp.: aby dobze chlodzic procka trzeba baaaaaardzo dobrze chlodzic
peltiery. Potrzebne dobre (tzn. grube, z duza powierzchnia) radiatory i
najlepiej po 2-3 wentylki.
Dobre efekty daje chlodzenie wodne. Z reszta i peltierki ni koniecznie musza
lezec na prockach... ale to juz inna historia.

mosciak

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Też przymierzam się do Peltirra a właœciwi 2xPeltier do Abit BP6 2x
celeron
> Największe obawy:
> 1. Zbyt niska temperatura mogšca powodować skraplanie pary ! ! ! (aż mi
się nie dobrze robi - woda w kompie!)