Re: Windows ME i Office 2000

Autor: Piotr Baszucki (basha_at_holenderskie.com)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 22:14:40 MET

> A nie masz przypadkiem podkreconego procka? Ja mialem taki sam problem z
> w2k, wrocilem do ustawien fabrycznych i po klopocie. Zainstalowalem co
> trzeba, i podkrecilem spowrotem.

U mnie jest to samo pod WinME i nic nie podkrecalem (Celeron 433). Tylko, ze
nie instaluje mi sie nawet z plyty, ktora mam u siebie, "kupuje" nowa i
instaluje z plytki - dziala, kopiuje plytke na dysk i probuje z dysku - ten
sam blad. Mozna jeszcze "kupic" Office 98 ? A moze jest do "kupienia" sam
Word 2000 (na nim mi najbardziej zalezy, no moze jeszcze Excel).

--
Piotr Baszucki
basha_at_holenderskie.com