Re: instalacja

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 07:45:06 MET

Cześć,

Grzegorz wrote:

> Drodzy grupowicze chcialbym was zapytac o to jak instaluje sie drivery do
> karty dzwiekowej i graficznej. (gdy mam je na plycie CD) Czy mozna to
> wyjasnic krotko ale bardzo jasno w poscie newsowym (moze odeslanie do
> odpowiedniej literatury ale zaznaczem ze chodzi mi tylko o moj konkretny
> przyklad sprzetowy a nie jakas szersza edukacje w tym temacie)

Krótko: jeżeli sterownik jest w formie pliku wykonywalnego (EXE), to po
prostu dwuklikasz na niego i ten program sam powinien wykryć urządzenie i
się zainstalować odpowiednio. Może pokazywać komunikaty na ekranie z różną
treścią - trzeba czytać i odpowiadać na nie (z sensem). Jeżeli te
sterowniki są w formie dużej ilości plików, wśród których jest plik o
rozszerzeniu INF, to w panelu sterowania uruchamiasz Dodaj Nowy Sprzęt i
najlepiej pozwól windzie samej znaleźć nowe urządzenia (trzymając cały
czas dysk instalacyjny w napędzie), wtedy winda sama powinna sobie znaleźć
ten sterownik na dysku i zainstalować.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)