Re: siec CHELLO w telewizji PTK???????????

Autor: Leszek (lechu.SPAM.PRECZ_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 05:57:24 MET

krist0fer <krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com> wrote:

>istnieje, tylko nie od Twojej strony...
>zerknij na posty ludzi z chello z traceroutami... od nich idzie przez
>ipartners, więc styk jest. a że tylko w jedną stronę, no cóż...

Tu sie spieral nie bede. Brak takich punktow i brak okreslenia terminu ich
powstania zostal potwierdzony oficjalnie przez firme na konferencji
prasowej w Krakowie. Zaraz po niej mozna sie bylo pobawic do woli
komputerami wpietymi do Chello. Nie udalo mi sie wykonac tracerouta z
Chello do polskich zasobow wiec jak jest na prawde nie wie,. Wiem tylko, ze
jest dziwnie, bo pojawialy sie tam adresy 10.x.x.x :-))) Mimo. ze pierwszy
IP byl z normalnej puli adresow publicznych :-), potem traceroute sie
urywalo. Nieoficjalnie troche puscili farby jak to jest ale zbyto rozmowni
nie byli.

Pozdrawiam.

Lechu