Re: Master Boot Record

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 02:28:42 MET

Raffa wrote:

> dlaczego ??? właśnie dosowy fdisk /MBR odtworzy MBR i lilo nie pogada
> a...... i twoje rozwiązanie (to poniżej) jest ciekawe ale ..... jakby trochę
> no wiesz.... nie musze mieć krowy żeby napić się mleka

A tak apropos: jak odtworzyć MBR na drugim dysku???
Powiedzmy, przychodzi kumpel z zawirusowanym dyskiem (wirus własnej
produkcji - żaden antywirus tego nie ruszy) - wkładam dysk do kieszeni
(slave lub master drugiego kanału) i co dalej???

P.S. Sprawdziłem: 'fdisk /MBR' działa tylko na dysku systemowym, czyli c:
;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|