Re: Karta graficzna czy magistrala PCI? - problem ze stertem PC

Autor: jkch1_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 20 Jan 2001 - 22:52:07 MET

> Witam grupowiczów.
>
>   Ostatnio pojawił mi się dziwny problem. Po pewnym czasie nieużywania
> komputera (np. przez noc) po pierwszym uruchomieniu WinMe wlacza sie w
> rozdzielczosci 640x480 przy 16 kol. (a normalnie - 1024x768 przy 32b kol.),
> pojawia sie okno, ze plik sterownika wyswietlajacego elementy na ekranie nie
> dziala i chce go aktualizowac. Aktualizacja daje zawsze wynik "najlepszy
> znaleziony sterownik jest juz zainstalowany...". Kiedy klikam prawym
> przyciskiem mychy na Mój komp. i wybieram Właściwości, potem Menedżer
> [...]
Mysle ,ze wina lezy po stronie WinME.U mnie po pierwszym intalowaniu prawie
przewrocil mojego kompa,wszystko siadalo.Odinstalowalem i bylo ok.Sprzet mam
raczej niezly,wiec po jakims czasie na nowo zainstalowalem Win98se,a potem
upgrade ME.I mimo ze nie zmienilo sie nic w konfiguracji wszystko dziala,juz od
kilku miesiecy.Sterowniki tez te same co wtedy.Ale i tak jest cos nie tak bo
monitor nie moze byc wlaczany w stan spoczynku,potem tylko migoczacy
ekran.Chyba musimy czekac azsterowniki wszystkich urzadzen beda zgodne z
Me,lubmoze na poprawke Me.Pozdrawiam
jkch1