GForce2 MX - problem

Autor: Refix (refix_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 22:44:49 MET

Witam
Przy uruchamianiu gier czy też pewnych aplikacji np.3DMark 2000,
wyświetlany obraz jest dość ciemny próbowałem w ustawieniach karty
rozjaśnić suwakami lecz bez rezultatu (ster.v4.12.01.0648) Jedynie
w opcji "Color correction" suwakiem "Gamma" można skutecznie
rozjaśnić obraz, ale robi to również pod okienkami bijąc ostro po oczach.
Chodzi mi o to jak takie parametry ustawić dla "OpenGL" "Direct 3D" i
"Direct Draw" aby przy grach i filmach video nie używać "Noktowizora".
Jeśli ktoś ma doswiadczenie w tym temacie proszę o pomoc.

    refix_at_priv.onet.pl