!!! CO TO MA BYC !!! -dlugie

Autor: Doliwa (doliwa_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 20:38:55 MET

heja !

Mam maly problemi, rzeklbym , ze nawet duzy , do wczoraj nie mialem zadnych
problemow z kompem , wczoraj przy starcie komputera podczas
wlanczania biosu od karty sieciowej speaker zaczal mi piszczec , piszczal
sobie
tak jakies 3 sekund i nic ,przestal i zaczol uruchamiac sie windol no i sie
zawiesil , mysle hmm , jakis chwilowy blad , pyknalem resa , urachamia sie,
znowu 3 sekund pisku , i wisielec.......
Mysle se : no bez jaj ...co to ma byc , wzialem mala poprawke na wczorajszy
dzien , ale nic nie mieszalem w kompie a tym bardziej w ustawieniach biosu
od karty sieciowej .....!!!Dlatego mialem chwilowa zacme , postanowilem
przeinstalowac windola , moje zdziwienie bylo o tyle wieksze jak przy 80 %
instalacji wywalil mi blad krenel cos tam.....po 5 razach zwatpilem.....
Droga eliminacji wywalalem pokoleji wszytskie komponenty i za kazdym razem
przy 80 % ten sam blad ...wkoncu wywalilem grafie i wlaczylem ta na plycie
i o dziwo sie instalnal malo tego...dzialal windows i to bez piszczenia
spekera...
Mysle se no tak grafia padla...w pon. dam ja na reklamacje ..ale cos mnie
tknelo
i poszedlem ją do kumpla jeszcze sprawdzic...tak jak by co.....
Co sie okazalo ? Ze karta ciupie i to jak burza....
Wiem pewnie powiecie plyta padla...tez tak myslalem ..wlozylem ja spowrotem
do siebie do kompa a tu to samo , pisk i windol wisi .....ale wiecie co jest
dziwne ? Jak wyciagnalem sieciowke to nie ma pisku i windol lazi na tej
grafii !!!!
Po tym fakcie juz wymieklem ...mysle se no co to Q...a ma byc !!!!
Wlozylem starego dobrego wysluzonego realteka .....i windol na tej grafi sie
uruchomil , realteka rozpoznal ale przy instalacji wyskoczyl blad 234 cos
tam .....
Znowu wywalilem grafie , wsadzilem swoja sieciowke ( ta z biosem) i
wlaczylem grafie na plycie i wszytsko hula bez problemy i bez piskow ......
Jezeli macie jakies pomysly to slucham ..bo cos sie zepsulo....a nie wiem
qrde
co a co za tym idzie nie moge isc oddac zepsutej czesci do hurtowni...!!