Re: DVD i blokada stef

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 15:56:59 MET

Użytkownik satek <satriani_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94c715$ln1$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> witam
>
> Moj kumpel posiada DVD Hitachi 12x i mamy problem
> naped posiada blokade stref dvd (istenieje tylko mozliwosc 5-cio krotnej
> zmiany stefy)
> i moje pytanie jest takie
> czy mozna to jakos ominac, chodzi mi o zniesienie tej blokady
> ewentualnie czy istnieja jakies programy ktore pozwalalyby na zmienne
> ogladanie plytek dvd pochodzacych np ze USA i Polski? a moze mozna to
jakos
> zrobic sprzetowo ?
>
> prosze o rade
>
> satek

Witam!
Duzo informacji, jaki i przydatne narzedzia do usuwania blokad regionalnych
mozna znalesc pod adresem
http://www2.datatestlab.com/regionhacks/

Pozdrawiam

--