Notebook 286 12MHz 20MB HDD 1MB RAM - co zainstalować?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 12:33:34 MET

Notebook Highscreen z procesorem 286 taktowanym zegarem 12 MHz.
1 MB RAMu.
Dysk twardy 20 MB.
Stacja dysków 1,4", pewno 720 kB (nie wiem jeszcze).

Jaki system i edytor tekstu zainstalować, by móc używać tego komputera jako
przenośnej maszyny do pisania?
Teksty mają potem być obrabiane przez inną osobę w Wordzie pod Windowsem (na
"normalnym" komputerze).

Myślałem o Win 3.1, ale czy to nie za słaby sprzęt?
Sam 9 lat temu pisałem pod Wordem 2.0 na 386 SX 25MHz, ale on miał 2MB RAMu.

Jaki edytor tekstu?
Word 2, ewentualnie wordpad były by najodpowiedniejsze (odpada nauka uczenia
czegoś takiego jak ChiWritter lub TAG) i posługiwania się NC.

Wszelkie rady poparte wspomnieniami z doświadczeń praktycznych mile
widziane.
Powspominajmy, co chodziło pod 286.

--
Janusz - Vahanara