Re: Creative 2MX a wiatrak

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 12:24:48 MET

Użytkownik "Sharak" <Sharak_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jak w tytule
> Chip grzeje sie podobno do 70 stopni.Dzialac dziala ok.

    I bedzie dzialac.Ja zamontowalem wiatrak i pewnie z innych
przyczyn(nieznanych na razie) kiedy dziala wiatrak komp wiesza sie w
niektorych grach.Oczywiscie to nie wina wiatraka i u Ciebie tak nie bedzie
ale ja jestem zmuszony pracowac bez.I co stwierdzam:przy lekko podkreconej
karcie 185/300 moge grac godzinami i nic sie nie dzieje zlego,zero zwisow
przeklaman obrazu itp A to ze sie grzeje to co ? Chip nie ma powierzchni jak
kaloryfer wiec nie obawiaj sie ze sie usmazysz.Poza tym ci z Creativa
wiedzieli co robili nie montujac nic na karcie,chyba?Tak czy inaczej mam te
karte jakis czas pracuje bez wiatraka (bo musze) i wszystko jest ok.Poza tym
jakbys chcial ja krecic to najwazniejsze jest podkrecenie pamieci wiec
lepiej to tam zaloz sobie wiatrak lub radiator.

Z pozdrowieniami