Drukarka HP930

Autor: Ryszard P. (prys_at_kki.net.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 09:59:19 MET

Witam
Mam problem z zainstalowaniem drukarki HP930 na komputerze Pentium 120.
Na Pentium 120 bez problemu instaluje się i drukuje Lexmark 2050.
Drukarka HP930 i kabel centronix jest na pewno dobry - instaluje się na Pe
ntium 130.

Pentium 120 ma AMIBIOS z 1996 r. Do wyboru jest: comparity, bi-dir, EPP i
ECP w ustawieniach portu równległego. Próbowałem na każdym z tych ustawień,
drukarka nie jest wykrywana. Z menedżera urządzeń wynika, że wszystko działa
prawidłowo (system win 98).

Pentium 130 ma AWARD z 1996 r. Do wyboru jest między innymi EPP + ECP na k
tórym HP930 pracuje bez problemu.

W dokumentacji drukarki pisze, że minimalna konfiguracja sprzętowa pd win98
to Pentium 60.

Proszę o poradę.