KT7+RAID i wylaczenie ACPI. Konsekwencje.

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 09:03:09 MET

Witam.

SB Live! mi harczał przy odgrywaniu midi z większymi bankami.
Namierzyłem problem, przeflaszowałem biosa, wyłączyłem ACPI.
W98se po reboocie powykrywał wszystkie pierdółki na nowo. I fajnie.

Ale...

Teraz, gdy próbuję rebootnąć maszynę grzecznie, w 50% przypadków
(o ile nie częściej) winda dochodzi do obrazka pożegnalnego i... wisi.
Trzeba jej ręcznie pomagać się przewrócić, co skutkuje witającym
po reboocie scandiskiem.

To jest efekt najzupełniej normalny przy wyłączonym ACPI,
czy tylko u mnie się wszystko sypie i płyta daje mi do zrozumienia,
że chce być przełożona do serwera?

PS.
A w ogóle to wszystkie windy się nadają do [...], ale to juz na inną grupę.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"Join the Army: meet interesting people and kill them."