Re: samoresetowanie

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 01:38:45 MET

Guru Bartus w poscie <3a68971b$1_at_news.vogel.pl>, wbartus_at_poczta.wp.pl
naskrobal...
> Witam!
>
> Co powiecie na samoresetowanie sie komputera podczas pracy w najmniej
> spodziewanych momentach? Czym moze byc spowodowane? Jeszcze dwa objawy: przy
> wlaczaniu kompa zdarza sie, ze czasami nie jest wykrywany dysk, komp czasem
> sie zawiesza.
> Z gory dzieki za pomoc,

Podczas ja wiem no ze 3 letniej pracy na moim kompie zdarzyly mi sie
jakies 2 przypadki samoresetu kompa. Raz cos pisalem pod wordem zdajsie i
nagle bum :( Bylo to dawno, dawno i nie wiem do tej pory o co chodzi. Od
jakis 2 lat nic takiego nie mialo miejsca (poza of coz jakimis blue
screenami;). Moze pomogl mi udgrade BIOSu ? Sprobuj tez z tym BIOSem.
Jaka masz plyte ? no wiem niektore sa ok a niektore do bani :( moze ktos
pomoze, opisz dokladniej problem.

--