Re: Pytanie o prad :)

Autor: aspar (aspar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 00:38:04 MET

Użytkownik "Krionix" <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości
> LUDZIE co wy piszecie! 100, 200, moze 1000W ??

rozumiem, że Twoja edukacja skończyła się na biernym
pomiarze mocy multimetrem.
Nie zwracasz uwagi na to, że ilość uruchomionych
procesów ma wpływ na pobór prądu - na razie tylko procesora.
Mój Penttium-pro (przestarzała technologia) - też serwer
bez monitora, cd, itd zostawiłem jedynie kartę graficzną i sieciową.
we wzlotach bierze 50 W (zreszą zgodnie ze specyfikacją)
- sam procesor. W zależności od tego co robi. A całość cholera
wie, nie przypinam amperomierza, ale zmienia się to mocno w czasie.
Z mojego punku widzenia ta kasa jest pomijalna. Problem traktuje
raczej akademicko (to nie doslowne znaczenie) .

pozdr.
aspar