Re: Celeron 1=> Celeron 2

Autor: Dziku (gicusso_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 18:29:57 MET

<adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Otóż interesuje mnie koszt oraz procedury zamiany z celerona 1 na celorona
2.
> Wszelkie uwagi mile widziane. Zależy mi szczególnie na opini na temat
przejœciówki ! ! !

Jak masz płytę socketową, to wątpię, aby się udało (Celtek 1 to PPGA, a
Celtek II to FCPGA). Jeśli slotową, to brak problemu, ale przejściówkę
musisz kupić (40zł, a firmówka MSI jakieś 60). Mogą być jeszcze problemy z
mnożnikiem, stare płyty nie mają tak dużych mnożników jak 9 i wyżej. Co
prawda procek powienien ruszyć, ale BIOS może pokazywać różne rzeczy.
Upgrade BIOSu powinien pomóc jeśli masz płytę z SoftMenu, czy czymś takim. A
koszt to cena procka + przejściówka - cena za jaką opchniesz stary procek.
Ja pchnąłem Celtka 566 za 300zł. I to chyba tyle...

Dziku