Re: Epson Stylus Color 480

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_go2.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 22:18:48 MET

Eksploatuję Epsona (440) od trzech lat i przez cały ten czas nie zdołałem
poznać problemu "zatykających" się dysz. Od zakończenia gwarancji, tj. przez
ostatnie 2 lata z powodzeniem używam alternatywnych atarmentów firmy:
PELIKAN - kolor 59,78- czarny 35,38-
Wiem też, że są inni nw. producenci, lecz osobiście ich nie próbowałem:
BLACK POINT - kolor 53,68- czarny 29,28-
INK LINE - kolor 57,34- czarny 29,28-
Wychodzi dużo taniej, a w wydrukach nie widzę różnicy.
Bezpłatne INFO: tel. 0-800-166-054
P.S. Mam kilku innych kolegów, też z Epsonami. Im również nie zapychają się
dysze. W sporadycznych przypadkach (b. długie przerwy w pracy) skutecznie
pomaga "czyszczenie głowic" wykonywane z poziomu sterownika drukarki.

--
RYNIO
#GG 146067