Re: Jak kreca sie CEL II 600 MHz ?

Autor: jerste (jerste_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 16:43:50 MET

Użytkownik Yazz <yazz_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:949ivb$hf2$1_at_news.tpi.pl...
> Cze,
> mozecie mi powiedziec jak kreca sie te procki, sa jakies szczegolne serie
?
> Czy wiekszosc pojdzie na 9x100MHz ? Pomozcie :) nie wiem czy warto go
> kupowac, mam plyte Abit BX6 r2 i max na niej to wlasnie mnoznik x9, nie
> chcialbym sie wpakowac w cel600 jesli nie pojdzie na 900.
>
> Pozdro
> Yaz
Cel II cc0 na ogol daja sie podkrecic w wiekszosci wypadkow gdzies do
granicy 950Mhz, czyli im mniejszy mnoznik kupisz tym wieksza szansa ze sie
podkreci, np. moj 566Mhz cc0 podkreca sie na 850Mhz bez problemu i moge
nawet obnizyc nominalne napiecie z 1,7v do 1,55v i nadal jest stabilny, przy
ustawieniu magistrali na 112Mhz wychodzi coś okolo 950Mhz ale nie moge
uzyskac pelnej stabilnosci nawet przy napieciu 1,95v.
(tak przy okazji przy tej magistrali 3Dmark 2000 w ustawieniach domyslnych i
karcie LeadtekMX 210/210 - 5196 pkt.)
Sa oczywiscie egzemplarze ktore pojda powyzej 1 Ghz i takie ktore nie beda
sie krecily, ale mozna zalozyc ze najlepiej kupic cel II do 633Mhz lub
nizszy ale nie ma prawie roznicy w cenie.
Celerona II cc0 najlatwiej chyba poznac po tym ze ma napiecie 1,7v ktore
jest podane na procesorze
bo wczesniejsze mialy inne napiecie.
Mialem wczesniej cel 600Mhz nie cc0 i nie moglem uzyskac 900Mhz przy
napieciach do 1,75v. Jezeli kupisz 600Mhz cc0 to istnieje duza szansa ze
pojdzie na 900Mhz.

pozd