Stary laptop Dell 325NC - pomoc

Autor: Monndi (monndi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 15:23:40 MET

Mam taki problem.
Ojciec przyniósł mi z pracy starego laptopa Dell 325 NC (ogólnie mówiąc star
y szrot).
Jakimś cudem udało mi się na nim odpalić Win 95 i Worda 97 - więc pomyślałam
sobie że wykorzystam go do pisania magisterki jak mnie nie będzie w domu.

Niestety ten laptop ma jakoś dziwnie ustawione kolory i nie mogę tego nigdzi
e zmnienić.

To znaczy - np. w Nortonie tło jest żółte zamiest niebieskiego a litery cze
rwone zamiast białych
w MS Dosie tło jest białe zamiast czarnego a litery czarne zamiast białych.
A w Win to już wogle można wzrok stracić.

Sądzę ze nie jest to wina monitora bo podobno kiedyś ten laptop wyświetlał n
ormalnie.

Jezeli ktoś wie jak mi pomóc to byłabym wdzięczna.

Pozdrawiam
Monndi

monndi_at_poczta.onet.pl