Re: CD-Romów BRAK !

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 14:08:20 MET

> Zobacz czy nie masz jakichs bledow w inf. o systemie. jezeli wywal
> kontrolery Dysku twardego (IDE) i zrestartuj.
> Nathan

W samej windzie nie da sie wywalic kontrolera ( owszem wywali ale sie
pochwili zwiesi windows) - wywal w trybie awaryjnym kontroler dysku twardego
i w stacjach dyskietek dysk twardy - zrestartuj winde . Jesli nie pomoze to:
jesli masz CD-rom do plyty odpal win z dyskietki skopiuj zawartosc
IDE-BusMaster ( moze sie nazywac inaczej ) na twardziela i z tamtad odpal
setup .
Jesli nie masz plytki - pozostaje poszukac w internecie ..
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl