Re: odswiezanie ekranu...

Autor: Przemysław Napierała (Przemyslaw.Napierala_at_radio-merkury.poznan.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 13:13:11 MET

Użytkownik "miU" <michu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> hi!...
> kto mi powie dlaczego w niektorych kompach we wlasciwosciach
ekranu/karta -
> nie ma mozliwosci ustawienia szybkosci odswiezania?
> nie ma w ogole menu z ktorego moznaby bylo to wybrac. Kiepski sterownik
> karty? monitora? Kiepska karta? (S3 Trio 3d, Virge Gx2 itp...)

Mam kontakt z jedną i drugą, sterowniki z WWW S3, monitory Philips 105MB i
107B rozpoznane przez komputer (płyta QDI i Celeron 366, Win95) i
odświeżanie można ustawiać. Jedyna nieścisłość to w informacjach o karcie
pojawia się podwojona ilość pamięci karty (8MB zamiast 4MB). Virge DX2 jest
w małym konflikcie z mostkiem PCI-PCI, ale działa, tylko ma kłopoty przy
szybkim przewijaniu obrazu. Zmiana adresu konfliktowych zakresów pamięci na
"niekonfliktowe" wywala po restarcie grafikę.

Przemo